Κατέρρευσε τελικά τον Ιούλιο η ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατέγραψαν πτώση ρεκόρ 64,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Ειδικότερα τον Ιούλιο του 2010 πουλήθηκαν μόλις 11.527 νέα ΙΧ έναντι 32.627 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα του 2009 ενώ μόλις μία εισαγωγική εταιρεία κατάφερε να παρουσιάσει θετικό πρόσημο αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά 108,8% η οποία είναι η Dacia.
Ολες οι υπόλοιπες εισαγωγικές εταιρείες καταγράφουν πτώση στις πωλήσεις τους η οποία κυμαίνεται από 24 έως και 100% με την συντριπτική πλειοψηφία τους να υπερβαίνουν το 55%.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πέρσι βρισκόμασταν ήδη σε μια περίοδο κατά την οποία μόλις είχε σταματήσει η Μείωση του Τέλους Ταξινόμησης κατά 50% και είχε ανακοινωθεί η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων. Οπότε θα έλεγε κανείς πως η φετινή κατάρρευση των πωλήσεων είναι δικαιολογημένη.
Όμως αν κανείς συγκρίνει τις πωλήσεις καινούριων ΙΧ του Ιουλίου 2010 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008 τότε η πτώση που καταγράφει η αγορά ξεπερνά και πάλι το 60% (60,3%) αποδεικνύοντας πως η αγορά αυτοκινήτου εδώ και δύο χρόνια έχει ξεκινήσει να συρρικνώνεται επικίνδυνα με αποτέλεσμα να έχουν μπει περίπου 1.800 λουκέτα σε καταστήματα εμπορίας ΙΧ, να βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού χιλιάδες ακόμη, να έχουν απολυθεί εκατοντάδες υπάλληλοι ενώ σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τα χειρότερα θα τα δούμε μετά τα τέλη Αυγούστου όποτε και θα έχουν επιστρέψει οι καταναλωτές οι οποίοι όμως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο.